Korzyści z nauki języka angielskiego
Niewielu rodziców zdaję sobie sprawę, w jaki sposób nauka angielskiego dla dzieci może zmienić życie syna lub córki. Tymczasem szkoła językowa dla dzieci, to jedna z najlepszych inwestycji, jaką mogą podjąć rodzice.
Wzmocnienie pewności siebie
Dzieci ciągle uczą się czegoś nowego, ale lekcje angielskiego dla dzieci to doświadczenie, które przynosi największą satysfakcję w każdym wieku. Radość z pierwszych osiągnięć na drodze do znajomości języka obcego może wzbudzić u dzieci wielką pasję do nauki. Co więcej, otwiera się przed nimi tak zwane okno możliwości, kiedy język nabywa się intuicyjnie i naturalnie, łatwość i przyjemność towarzysząca temu procesowi mogą zwiększyć zaufanie i pragnienie nowych odkryć u dzieci.
Badania wpływu dwujęzyczności na dzieci pokazują, że wpływ dwóch lub więcej języków jest doskonałym ćwiczeniem dla umysłu, które pomaga go rozciągnąć i wzmocnić. Według badań opublikowanych w czasopiśmie Nature gęstość „szarej materii” w mózgu dzieci dwujęzycznych jest znacznie wyższa, a najwyższa ilość szarej materii występuje u tych, którzy byli narażeni na drugi język od najmłodszych lat. Kurs angielskiego czy nawet same lekcje angielskiego dla dzieci w szkole to realna pomoc dla dziecka w przyszłości.
Dzieci szybko się uczą
Język angielski dla dzieci jest też szansą na szybkie opanowanie przedmiotu. Dzieci zawsze naśladują to, co słyszą i robią to niesamowicie dobrze. Są w stanie dostrzec najmniejsze różnice w dźwiękach i intonacjach. Ich wrażliwe uszy pomagają im wychwytywać i powtarzać złożone dźwięki, które często są trudne dla dorosłych, a nawet nastolatków. Wczesne nauczenia pozwala opanować język na wyższym poziomie, co zaprocentuje w przyszłości.
Ostatnio uniwersytety przywiązują coraz większą wagę do znajomości języków obcych. Ponieważ konkurencja o miejsca wszędzie rośnie, znajomość jednego lub dwóch dodatkowych języków zwiększa wartość CV kandydata. Wraz z postępującą globalizacją gospodarki niewielu może pozwolić sobie na znajomość tylko języka ojczystego.